Stundade flytt, gymnastikhoppning och Equipage

Flytten till Skara börjar närma sig för mig och Marillo. På torsdag är det träning för Sten och efter det hade jag tänkt stalla in honom i hans nya bostad mellan Skara och Skövde. Det känns pirrigt men samtidigt riktigt bra!

Igår hade jag och en stallkompis lite gymnastikhoppning och det gick så bra! Det är så roligt att hoppa när det flyter. Jag är nog  hoppryttare i hjärtat ändå. Först körde vi en femstuds och sen trav in på två studs, ett galoppsprång och oxer. Var riktigt roligt! Vi hade även ett "titthinder" i form av en plastmatta som ser ut som en mur, för att träna kompisens unghäst.

Nu ska jag kasta mig i sängen och läsa nya numret av Equipage som damp ner i bredvlådan idag!
1
Jeanette

Hoppas flytten kommer gå bra och att ni kommer trivas =)