Träning

Jag firar mitt 100e inlägg med en film från gårdagens träning. (Och lite ändring i designen, tryck F5 ;)) Vi var rätt svettiga sen, både jag och Marillo! Jag såg ut som en kokt kräfta, haha. Men jag är nöjd, han kändes fin på sina ställen, framför allt släppte han bättre i vänstervarvet.

I dag blev det en barbackatur i skogen, vilket var riktigt skönt. Och vi lyckades komma ut precis mellan regnskurarna :)

8
Mia

Fina gammelgubben! Ser stadigt ut. Jäkligt snygg i den lilla galoppsekvensen och travklippet som kom direkt efter det precis i slutet :D!!



Nu väntar jag bara på film på hoppträning ;)!

Ulle

Ja,de vita är snyggast! ;) Ser bra ut på filmen,jätte kul! Var hon bra att träna för? Är det hos henne ni är? Ridhuset ser väldigt ljust och fint ut.

Ulle

Sv: Har inte tränat för honom innan.. har försökt många ggr,men det är alltid fullt ha,ha.. Det gick jätte bra idag! Han var verkligen lika bra som jag har trott. Längtar till imorgon,då är det dax igen! Ha en bra dag!

Louise - från hästryggen till flygplan ToR

sv:

- Härligt att höra! tror kag kommer införskaffa mig ett sådant ! :)

Lina

Svarade jag på dina frågor om besiktningen..? Blev osäker, så jag skriver igen!

De kollar så att alla lampor fungerar som de ska, kollar påskjutsbroms och handbroms, kikar på draget underifrån (exakt vad de kollar vet jag inte) sen lyfter de ett hjulpar i taget (boggie) och snurrar på hjulen med någon liten maskin, vet inte vad de kollar där heller. Det var typ allt =)

Siri

Svar: Nej, det är ett sånt här vanligt rött tältridhus med vitt tak. :)

Lina

Sv: Hehe, okej :P Lycka till!

Susanna

Ser riktigt trevligt ut. Stadig och bra sits som jag önskar att jag också hade ;)