Svarta eller vita?

Okej, jag har dagens problem som till och med kan klassas som dagens i-landsproblem. Måste köpa nya vardagsskydd till Marillo eftersom de vi har börjar sjunga på sista versen nu. Har tänkt att köpa Catagos dressyrskydd, som finns i svart och vitt. Och problemet är givetvis vilken färg ska jag ha. Svart håller ju givetvis mycket bättre med smutsen, men vitt är ju stiligt. Så länge det är rent. Och som vanligt får jag beslutsångest. Kan ni hjälpa mig?

Vilka ska jag välja?

7
Caroline

Vita är väl snyggast eftersom du har en vit häst.

Men på de svarta syns ju inte skiten så lätt som du säger. Så ta svarta =)

Jolin

Jag tycker de svarta är snyggast att ha på vit häst :-)

Siri

Svar: Influensa och botulism. Har du varit med om att man ska skritta i fem dagar efter det? Inte jag... :O

Ulle

Svarta säger jag! Är sugen på dom själv! Hoppas höra utvärdering sen... =)

Jenny

Vita. Helt klart. Man får tvätta dom lite oftare bara :-) Även på vita hästar tycker jag faktiskt att vita skydd och lindor är snyggast. Kram på dig och lycka till i ditt beslut :-)

Johanna C

Marillo e fin i båda men vita om du orkar tvätta ofta :)

KRamis

mikaela-ridtravarblogg

vita:)