Bloppis/Till salu


Fick hem ett par ridbyxor från Horze, som tyvärr inte passade alls.
Så innan jag skickar tillbaka dem tänkte jag passa på att höra med Er om det är någon som vill köpa dem istället? Bruna, helskodda, storlek 34, fickor fram, bred linning, låg midja. För 750 kr inom en vecka står jag för eventuell frakt!
Lämna en kommentar eller skicka ett mail om du är intresserad!
7
Lina - Mitt liv med hästarna!

SV: Ja här med! Ungarna fick gå utan täcke och nakenfisa idag till och med. Härligt.



Varför passade inte brallorna? Har tänkt beställa dem förut men inte riktigt vågat utan att testa.

Lina - Mitt liv med hästarna!

SV: Jaha okej. Vad synd! Hoppas du blir av med dem. De är så snygga

Jenny Persson

Fan vad snygg din header blev!! :) Riktigt stilig!



Tyvärr har jag inte råd med några brallor just nu, men de ser väldigt fina ut.



Kramkram

Katrinne

Snygga ridbyxor, tyvärr för små. Jättesnygg header!

Anna

Grymt snygga! Men du vet väl om att du har ångerrätt när du beställer via nätet? Det är konsumentköplagen som reglerar det så - om du inte får dem sålda inom kort har du två veckors returrätt från det att du fått varan. Lycka till!

Lamia - Tävling på bloggen!

Jag funderade på ett par ridbyxor från Horze för ett tag sen... var dom små i storleken eller?

Timmie

Jätte snygga!! Men vågar inte köpa ridbyxor över nätet utan att testa. Jag har inte någon typisk kroppsform enligt tillverkarna av herrridbyxor då jag oftast kan få plats två ggr om och vissa dammoddel sitter lite för tajt! Men jätte snygga annars, älskar den bruna färgen! =0)