På agendan

Ett stycke julklapp ifrån skolan. En mycket bra sådan dessutom. Har haft ett ex varje år i hur många år som helst, men har det senaste året varit väldigt dålig på att anteckna i den. Men nu får det bli skärpning, det ska bli mitt nyårslöfte att plita ner något i den varje dag!
Har ni några nyårslöften?
6
Sandra - Vägen tillbaka efter olyckan

Njaa.. Hästarna fick en tidig vintervila direkt när jag gjorde illa mig i 4 veckor, sen fick de flytta till min tränare efter dem 4 veckorna som satte igång dem och just nu rider dem. Och för att hon inte ska få fullt i stallet, får jag hem hästar från henne som behöver vintervila. Så när någon/några av hennes har bott oss mig i några veckor på vila, så får jag nya hästar som ska vila.. Osv! :) Hänger du med? ;)

Sandra - Vägen tillbaka efter olyckan

Ja, verkligen! Men nu hoppas jag på att kunna ta hem dem så snart som möjligt :)

Caroline

Den där stallboken är super! :) Har dock inte köpt den än, bara tittat i lite. Men är bra sugen på att köpa :D

Jenny Persson

Hmmm....nyårslöfte... Nja, det enda jag skulle kunna tänka mig är att jag ska ta tag i mitt liv. Bli en bättre människa både till mig själv och andra. Får rätt på min ekonomi och reda upp allt som behöver redas upp.



Kram

Mia

Mitt nyårslöfte är att dricka mer vatten, jag är ALLDELES för dålig på det :P!

Tess

Mitt nyårlöfte är att börja tänka på ifall t.ex. en hoppträning inte gick bra vad gjorde JAG för fel inte vad HÄNDE..