Göteborg Horse Show & Euro Horse!


Äntligen dags för Årets hästfest! I morgon tar jag bilen ner till Alingsås och sen vidare med tåget till Göteborg för att känna på hästlukten och inspireras av världseliten i Scandinavium. I år har jag och en vän fått VIP-biljetter (ibland har man tur!) så det vankas middag och mingel på kvällen. Ser fram emot detta! På shoppingfronten blir det nog tyvärr torrt på grund av ekonomiska begränsningar, men jag ska i allafall investera i ett par Roeckl-handskar, i vanlig ordning. Och känner jag mig själv kommer jag säkerligen hitta på det ena och det andra som är värt att äta nudlar resten av månaden för!
2
fridan

härligt, älskar GHS! och roeckl-handskar följde med mig också hem såklart :D

fridan

haha jo, ja brukar också få med mig massooor hem... men lyckades hålla rätt hårt i plånboken i år :)