Hoppning

Idag stod det  hoppning på schemat. Paddocken var nyharvad och precis perfekt i underlaget och Marillo var pigg och glad och kändes mjuk och arbetsvillig redan från början. Efteruppvärmningen började jag med att travhoppa ett litet kryss och byggde sen på med fler och fler hinder och en kombination tills det blev en liten bana. Tuff på höjden var jag ockås, en oxer och ett räcke låg på 1 m. Det tycker jag var modigt! Jag gjorde dock bort mig två gånger och drog i handbromsen när distansen inte stämde, men Marillo skötte sig och lydde jättefint hela tiden. Det är verkligen så roligt att hoppa när det går så bra! Nästa gång får jag ragga fram någon som kan ta lite bilder.
2
Johanna Cagner

Om du ska hoppa mer denna vecka så är både jag och min kamera ledig :) Hade varit kul att träffa både dig och pållen.

Kramis

ulle

Jag håller med! Jätte modigt att hoppa 1 m. Bra gjort! Ragga fram en fotograf nästa gång =)