Processing

Sitter i skolan igen och funderar ut en strategi för marknadsföring via sociala medier. Intressant. 
Tänk vad bra internet ändå är, vad mycket man kan hitta och hur många kan nå ut till.

I eftermiddag ska farbrorn joggas och sen ska jag vidare till Matilda för fika, umgänge och ridning igen. Blir fint det! Om det bara vore liite mildare ute. Jag bor numera i min termobyxor och curlingdojjor. Det är 2-1 nu mellan mig och vintern. Ha!

I övrigt börjar det dra ihop sig att börja skriva på den egna affärsplanen. Känns lite svettigt.
4
Mikaela

Sv: Gör det. ;) Haha, tack, den blev rätt kul faktiskt. ;)

Ulle

Härligt med lite fika,umgänge och ridning! Lyser upp även en sån här svinkall kväll... =)

Skydden är stl M och jag vill ha 1200 för alla fyra

Anna

Sociala Medier - vad är det för litteratur ni tar del av?

Johanna Cagner

Och när får vi veta om dina planer? Är ju nyfiken!