Onsdag

Nu har jag drabbats av "strutssyndromet" igen. Känner att to-do-listan för veckan bara bli längre och längre och jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt. Jag vet att det är att ta en sak i taget, men när det blir för mycket vet jag inte var jag ska börja. I  morgon har vi examensskrivning i hopplära och jag har inte hunnit plugga. Dessutom jobbar jag i kväll och kommer inte orka när jag kommer hem. Jag ska även hinna med att ta in hästarna och ta hand om min egen. Så, det är väl bara att sätta fart.
3
Lina - Vinn ett Glen Gordon-pannband från Hippoteket!

Kom igång nu! En spark i rumpan får du härifrån

ywonne

Hej Gåsa!....jag vet att du kan o hinner o orkar bara du vill....sätt på kaffe så ska du se att det fixar sig!!!:-) Kram o puss

Ps: jag håller alla tummar!!Ds

Mikaela

Jag håller tummarna för dig!



Usch, jag har också en proppfull to-do-list. Känner bara hur det krypa mer och mer på än.. Så man får väl ta och sätta igång! :)