Ridsportförbundet och loggorna, igen

Nu har Ridsportförbundet förtydligat vad de menar med ändringarna i TR. Tydligen är det så att det bara gäller tävlingsbanan och vid prisutdelning. Reglen gäller även bara schabrak, luva och ryttarens klädsel. Jag ställer mig frågande till om det verkligen var tänkt så från början, eller om beslutet var ogenomtänkt och forserat och alla protester på facebook, i bloggar, tidningar osv fick dem att tänka till? För är det möjligt att 20 000 personer kan missuppfatta en text så annars?


Hela den här grejen har i alla fall fått mig att beställa en livstidslicens till hästarna. Hade först tänkt att lösa varje år, men man vet ju aldrig när de kommer med nästa "hittepå", så det är lika bra att ha det gjort. Nu ska jag ner och ta in hästarna. Vädret har gått bananas igen. Hörs senare!
2
PATRICIA

Hej!

Nu har jag bloggdesign-tävling på bloggen. Eftersom det var så populärt senast så kör vi igen. Vinnaren kommer få en egen design gjort av mig där du får vara med och bestämma allt. Gå in på min blogg och anmäl dig. Lycka till!! :D



/ Patricia & Celine

www.ponnynceline.blogg.se

Lina - Vinn HV Polo-schabrak från Hippoteket!

Men alltså, efterlevs det alltså på bana och prisutdelning idag? Jag tror inte det... Orkade inte ens reagera då det var så orimligt med det nya att jag inte trodde det skulle gå igenom. Jag har livstid till bell sedan länge, men ungarna får inga, då jag inte ska ha kvar aqua själv och nog inte kommer tävla bäbis så mycket om jag har kvar honom! men sant, men vet inte vad de ändrar härnäst..