Nöjd

Hemma igen efter en fin helg i Göteborg. Küren var som vanligt sjukt inspirerande och nu vet jag vad jag ska ha för musik när jag ska rida kür ;) Vi åt även massa god mat och drack lite öl och när klassen var slut drog jag och Helly vidare till Hagabion för att ta en öl till. Natten har jag spenderat fullt påklädd i Hellys soffa. Jag var så trött så jag inte ens hann ta av mig, haha. Fick i alla fall med mig lite kläder hem. Jag är stolt över mig själv att jag inte köpte massa skräp som jag ändå inte behöver!
Hoodie och kortärmad top från Gersemi, handskar från Roeckl och stövelstrumpor från Kingsland. (Och fem hästlotter såklart. Jag kan tänka mig både häst och transport! ;))
3
Ulle

Nice shopping! =)

Lina - Vinn ett flätat pannband från Hannas Häst & Foto!

Så fina saker. Hoppas du vinner :)

Jenny Persson

Åååhh, jag är så avis på dig och alla andra som var där! Även om det faktiskt var ganska trevligt framför datorn också ;)