Söndag

Jag har haft en mycket bra helg med midsommarfirande i goda vänners lag. På hästfronten har det inte hänt mycket. Marillo ska vila i morgon också, sen ska jag börja skritta honom.

Jag måste göra någon drastisk åtgärd när det gäller jobb. Just nu är jag arbetslös och har ingen inkomst över huvud taget. Jag börjar längta hem lite dessutom. Det är rätt ensamt här nu när de flesta har flyttat hem och skolan slutat. Jag funderar ganksa starkt på att flytta tillbaka till Alingsås. Så i morgon ska jag ta tag i livet och ringa runt lite här och där, så får vi se vad som händer sen.
Nu ligger jag mest i soffan och väntar på att Back and Forth, den senaste dokumentären om Foo Fighters, ska börja. Jag missade ju dem i Stockholm, men det här tänker jag inte missa!

Har ni haft en bra midsommar?
2
Anders R

Midsommarhelgen har varit kanon , dock lite väl kort. Bangade även ur doppet som det var tänkt.

Emilia

jadå, jobbade lördag morgon så det var väl lite segt men annars bra. vädret hade kanske kunnat vara bättre ;)