Oh, my god.

Jag är fortfarande helt slut. Har inte hamnat i fas med något än. Torsdag blev i alla fall en riktig slappdag i soffan och i fredags åkte jag ner till Alingsås för att gå till min kiropraktor och sen luncha med systern och shoppa lite nya kläder. Efter det tog jag med mig syrran hem igen och gav henne en sight seeing i Skara. "Här är kyrkan, här är skolan, här är Ica". Typ. Haha. Igår vart det jobb hela dagen, sen tjejmiddag i min gamla lägenhet jag hyrt ut i andrahand till en vän. Mycket trevligt! Vid midnatt rullade jag hemåt i ösregnet för att gå upp 6.15 i morse för att åka och ge hästarna frukost och släppa ut dem. Det är hårt att ligga på topp, helt enkelt. Nu ska jag ta tag i mina sista inlämningar för på onsdag tar jag examen. Hur sjukt är inte det?
1
emelie..

fin blogg!!



följas via bloglovin ? =)