Det blir verkligen kolsvart på landet när alla lampor släcks.

Igår firades advent i stormen här hemma och mitt i sällskapsspelandet gick strömmen. Jävlar vad mörkt det blev. Det blir verkligen kolsvart på landet när alla lampor släcks. Jag blev mörkrädd så jag fick åka med mina snälla gäster (och vänner) hem och sova i deras gästrum och otroligt sköna gästsäng. "Hotell Björkman" även kallat. Där ska jag ta in när jag behöver sova ut och vila upp mig. Typ på fredag, haha. Idag har det varit arbete, spånhandling (kommer köra på blandat pellets och kutter- nu, jag gillar fluffet), fixa stallet, käka mat, rida fröken och BioLighta Lillen. Han vilar till på onsdag. Nu är jag äntligen landad i min soffa och dricker glögg och har ätit vörtbröd med gräddost. Hur gött? Ett avsnitt The Wire och sen bingen, samma procedur blir det i morgon!

4
Helly

Skötte sig damen eller var det highlife hejbaburiba?

Och hur funkar BioLighten, ger det något resultat?

Anonym

vilken fin bild!

Sandra

"Jag gillar fluffet" xP haha så söt är du Åsa ;) Jaha va de dig Carro mena när hon hade fått oväntat besök i stormen :P Du hade fått komma hem till mig, jag satt och grät hemma i min soffan helt ensam då pappa var i sthlm och jag sket ner mig xP hahahah!

Josäfin :>

Snygg bild :D