Träning och vattenlek

Idag har jag ridit både Indi och Lillmannen. Indi och jag fick oss ett rejält pass av Lisa och det var så kul att få "finrida" lite! Galoppjobbade med samling och tagen bakdel på 8-metersvolt, ett par galoppslutor och byten. Och så lite travjobb med fokus på lite mer kvalitet i traven. Pepp! Efter blodsockerfall, fika och bebishäng sadlade jag Lillemannen och tog upp honom till banan. Och idag hade vi mer framåtbjudning så passet sist verkar han gått fram! Red typ en kvart och sen tog vi en skrittur upp till bäcken igen. Träna på att gå ensam bland soptunnor och brevlådor är också viktigt. Och det gjorde han bra det med.
8
Anders R

Ja vem skulle inte må bra och njuta av lite massage,

Kul att soptunne och brevlådssafarin gick bra.

Matilda

Åh så mysigt!

Sara - En Talanglös Dressyrryttares Betraktelser

Han har verkligen en härlig uppsyn din fina!



Sv: Haha, ja, det säger jag också. Sambon håller inte med dock (som fått ta typ alla räkningar den här månaden eftersom jag hävdar att jag är pank ehum)... .-D

Helly

Hejja Lilleman! Kul med framsteg!

Mia

Fina, fina, FINA lillkillen <3!

Emilia

Använder du också stigläder runt halsen?

Lina - Tävla om swarovskiarmband från Butik Quse

Kul! :) Så härligt med ungar

Josäfin :>

Härliga bilder :D