Film, programridning


Får be om ursäkt, som vanligt var det fullt upp här igår, så jag hann inte att ladda upp filmen. Men nu så! Styrkan kommer mer och mer känner jag, även om han blir lite trött mot slutet, vilket syns i galopparbetet. Men jag är jättenöjd med honom, trots han tog ut sig lite innan. Jag ogillar bortförklaringar, men jag var inte helt på topp i fredags, kände mig febrig när jag satt upp, och även om jag inte tänkte på den när jag red tycker jag det syns på min ridning. Jag är inte helt "med". Glömma vägen i LC:1 liksom? Jaja, vi kör på!
2
Anna

Personligen gillar jag känslan i traven, taktmässig och den kommer bli så bra när styrkan kommer än mer. Gillar den helt klart! Strunt i febern och om du inte var på topp, det är ju så det är. Förutsättningarna är sällan 100% :) Kul att få se er "live"!

Mia

Yay! More movies to the people! Man ser verkligen vilken fin potential den lille grabben har, ni kommer bli ett grymt team när styrkan och uthålligheten finns hela vägen :D!