Tvångsvila


Efter att ha morgonfodrat, släppt ut och gjort klart stallet är jag uppe i min lägenhet, har ätit frukost och placerat min värkade kropp i sängen med datorn på magen. Jag har tvingat mig själv att vila en stund innan jag ska ner och rida. Har stretchat och smörjt benen med Zon-kräm, käkat Ipren och hoppas nu att det ska hjälpa. Till sällskap har jag min nya Kepler-bok, som jag hittade på bokrean i den lokala Ica-butiken. Hypnotisören var grym, så förväntningarna på denna är höga. Jag ska även försöka skriva lite på rapporten (som fortfarande inte är klar) och betala den sjukt söta Odd Molly-tunikan jag budade hem på Tradera igår. Och så har jag ju en Ridsport att läsa också. Hur ska jag hinna med allt?
5
Matilda

SV: Ja starbucks in my hart ;)

Madelene S

Underbar bok! Hypnotisören var också underbar, men sjuuukt läskig. Jag var så jävla rädd stundtals när jag läste den. du vet, den där känslan att nån ligger under sängen typ. Usch! Rekommenderar fortfarande alla böcker av Dan Buthler och Dag Öhrlund!

pernilla

underbar tröja!

Jossan

Paganinikontraktet <3 världens bästa bok! (har nu även läst hypnotisören, men efterföljaren är fortfarande favorit) ;)

Anna

Sv: Tack snälla Åsa. Jag har oroat mig galet för dömande och hårda kommentarer, vet inte varför. Kanske för att det känns extremt onaturligt att ta bort det djur man ständigt gör allt för att få frisk. Tack igen.