Kärlek

Känslan att sitta på sin alldeles egna häst och känna hur man dansar fram tillsammans. Eller när han kommer galopperande och gnäggande emot en vid kvällsinsläpp. Eller känslan när man står böjd och kratsar hovar och en mjuk mule mojsar omkring ovanför byxlinningen. Eller när han placerar sitt gigantiska huvud mellan armarna på en och bara vill mysa. Eller lägger den mjuka mulen mot ens kind och blåser lätt. Eller när man kommer ut på morgonen och han tittar yrvaket på en efter en morgonlur, full med spån och bôs (på äkta västgötska) i hela huvudet. Jag svämmar över av kärlek. 
5
Ywonne

Jaaa DET är sann kärlek, trogen, äkta,sinnlig,ömsesidig kärlek utan lögnaktiga löften och svek:-))) Det ska vara ett "välvaggat" djur till det!!❤❤❤

Emilià

Fint! Mycket kärlek till våra hästar!

Sv: kul! Väntar med spänning på den lille :)

Matilda

Usch, jag början närstan gråta när jag läser, för du får man att sakna min hästar mer <3<3 ;)

Anders

Det är så underbart härligt. Det är så fint beskrivet och får mig att tänka på Akilles. Saknar honom så . Det du berättar är så ens själ och hjärta smälter

Anna

Fin så fin! Och verkligen så yrvaken :)

Svar: Tack, hälsar han! :)
Åsa Foglé