Filmen


Här är den. Filmen.
Som sagt, bjudingen blev lite sådär på banan, men denna gången red jag mer och är speciellt nöjd med galoppdelen, framför allt fattningarna. Sen blev ju uppridningen lite sådär, han skyggade lite för Åse som filmade och det blev lite taktinslag i skritten. Men what the heck, grabben är ju inte ens fyllda fyra. Jag är jättenöjd!
7
Mia

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, han kommer bara bli snyggare och snyggare den där hästen! Han är FIN redan nu, men när han musklat till sig mer och blivit lite maffigare.... MUMS!!

Jossan

Så fint ridet :)



sv: självklart är det okej att du har den i headern :D

Pernilla

Det ska du vara för ni är jättefina!!

Fnissar lite åt likheterna med vårt föl, samma långa öron och långa huvud <3

Emilià

Jag tyckte att han skötte sig riktigt bra! Tävlar du utan kavaj? När fyller han år? :)

Carolina - Beridare på stall Assla

Sikket härligt steg han har! Bra att du är nöjd :)

Anna

Jätteduktig! Gillar att se att han är vaken och fundersam stundom men jobbar sig igenom det och försöker. Super! Och tänk, inte ens fyra!

Anna

Sv: Det känns som om vi är lyckligt lottade. Hittat något som passar oss båda :) Jag är helt förundrad över hur roligt det är att rida nu. Det är ju sådan skillnad att jobba med friska och arbetsvilliga hästar än de som har ett motstånd i kroppen och då också ganska förstående ett motstånd mentalt.



Trevlig tjejkväll :)