Måndag

Jag är inte så bra på det här med att blogga för tillfället. Jag jobbar mest hela tiden känns det som och den berömda novemberkoman börjar smyga sig på. Jag är så där vansinnigt trött och energin räcker nätt och jämnt till det jag måste. Igår gjorde jag och Lillen ett pass i ridhuset. För hur trött jag än är, är det ridningen som är min rekreation. Vi jobbade lite sidvärts på midja och red serpentinerna som igår i programmet. Det känns att det blir tyngre för honom på kort bana, så vi får se hur det blir med tävlingen. Jag vill inte begära för mycket av honom, det ska kännas lätt och roligt att tävla. Han är i alla fall en hejjare på att byta galopp, det har han gjort på egent initiativ ett par gånger nu. Det är bra. Nu ska jag svälja kaffet och sen gå ner i stallet. Det är vilodag idag, och jag ska ha tvkväll med Torka aldrig tårar utan handskar och Homeland. Tv-serier är gött!