Ögonmigrän och balansboll

 Igår hade jag tydligen ett ögonmigränanfall följt av huvudvärk och skallen känns fortfarande lite halvtjock. Har aldrig varit med om det innan, men det var riktigt obehagligt att knappt se något. Det var som en fläck i nedre delen av synfältet som både snurrade och blinkade i alla färger blandat med ett zickzackmönster, och den blev bara större och större. Och halvt hypokondrisk som jag är självdiagnosticerade jag värsta möjliga direkt. Sen ringde jag sjukvårdsupplysningen. Halvblind och helnojjig. Men det gick över på en halvtimme ungefär. Höll mig hemma resten av dagen igår och "lekte" bland annat lite med min balansboll och idag känns det minsann i bålen, mycket bra träning! 
 
Idag är det fredag och ett jobbdygn väntar. Har varit iväg och haft en elev i ösregnet, handlat och nu ätit lunch. Lillen vilar idag också. Nu ska jag dricka lite mer kaffe, träna lite på bollen och sen bege mig. Ha en fin fredag hörni! 
 
 
2
Ywonne

Skönt att det gick över:-). Migrän sitter bakom ögonen med en fruktansvärd huvudvärk, ljus-och ljudkänslighet och illamående. Jag har haft tendens till detta några gånger och det är jätteobehagligt:-(. Stressrelaterat!! Ta det lugnt i fortsättningen! POK❤

JennyM

Usch låter inge vidare alls! Obehagligt att det man ser sämre med.. :S