Ett av mina mål

Jag kämpar ju med min sits och på sista sidan i senaste numret av Hippson hittade jag Tinne Vilhelmsson Silfvén i Sitskollen. Och en vacker dag ska jag sitta som Tinne. Jag ska. Så nu ligger hon som bakgrund i min trasiga iphone, så att jag ser och blir inspirerad, påmind och peppad varje gång jag använder den. För mig utstrålar bilden harmoni, samspel, balans, stabilitet, lätthet. Perfektion helt enkelt. 
 
2
Julia

Verkar vara omöjligt för fler än mig att hålla dessa moderna telefoner hela, min for i stallgolvet och landade med skärmen på en vass sten samma dag som jag kastrerade lillkillen - det blev en dyr dag!

Svar: Haha, ja, men min hade nog gått i golvet ca sjuttio gånger innan, så jag är liksom inte förvånad att den gav sig den sjuttioförsta ;) Men den funkar ändå och jag ser allt så jag har inte kommit så långt som att byta glas/hela telefonen.
Åsa Foglé

Maria Granberg

Jag är med på det målet!!! :)

Svar: Gott, nu kör vi! :D
Åsa Foglé