Öm hals och feber igen

 
Den ena sjukdomen avlöser den andra här. Igår, när jag äntligen kände mig nästan så gott som kry, slog halsontet from hell till. Ni vet när det känns som man har sandpapper, modell grövre, i svalget och det går med nöd och näppe att svälja. Nu känns det även som att jag har feber igen dessutom. Det blir till att vara hemma och kurera mig i morgon också. Har bunkrat med te, honung och glass. Jäkla sjukdom, jag vill ju rida! 
2
Anders

Lider med dig att du inte kan rida.
Hoppas du snabbt blir frisk och slipper fler dumma baciller ( se det positivt. Ska vara skaskväder idag då kan vara lite skönt att vara inne )
Krya på dig

Svar: Tack så mycket. Nu mår jag lite bättre igen :)
Åsa Foglé

Högås Stuteri/Tessan

Tråkigt läge! Trevlig blogg och fin häst :-)
Lycka till med femårssäsongen!

Svar: Ja, så trist, men nu är det bättre igen!
Tack snälla! :) Och detsama, vad roligt med ponnyuppfödning och utbildning!
Åsa Foglé