God morgon måndag!

En liten snutt från fredagens "rosettövning" inklusive halvslide med spinn ;)
Det är måndag och jag tänker ha en hemmadag innan jag åker och jobbar på Nääs ikväll. Helgen har vigts till tömkörningskurs för Anders Eriksson och jobb och igår när jag kom hem var jag så trött så jag trodde jag skulle kräkas. På riktigt. Det kan ha berott på den gigantiska donuten jag åt på jobbet dock. Gick i alla fall och la mig och har sovit typ tio timmar. Det har ju inte hänt på hundra år. Skönt. 
 
Jag och Lillen var med på kursen för Anders igår och fick lite tips att jobba med som alternativ till ridningen. Anders tyckte även att jag har en väldigt trevlig häst! Stolt matte. 
2
Mia

Mooodig lillen ;)!

Svar: Ja, vid tvärniten hade jag ju ändrat från tre travbommar till hinder utan att visa honom, ve och fasa!
Åsa Foglé

Matilda

Haha vilken MUPP! ;)