Fredag

Här sitter jag med en kopp svagt, misslyckat kaffe med sista mjölken i. Inte så bra start på dagen, men jag överlever. Idag är det kyligt. När jag släppte ut hästarna för en dryg timme sen visade termometern -3 grader. Äntligen är det höst på riktigt, like it! Det är fredag, jag ska strax iväg till en elev, senare ska hästarna jobbas och efter det blir det arbete ikväll. Dessutom börjar vardagsrum och sovrum ta form, och färg, så snart blir det flytt till vårat lilla hus.
 
 
2
Johanna Cagner

Väntar med spänning på att se bilder på huset :D

Svar: Det kan nog komma fram igenom :) Kommer du i morgon och hoppar hos Sussie?
Åsa Foglé

Julia

Jag älskar hösten, men tycker inte det behöver bli kallare än 5 grader!

Svar: Jag med. Älskar det friska och kyliga och det får gärna vara ett par minus också! :D
Åsa Foglé