Inte ett endaste måste

Idag är min kalender helt tom. Det var ett tag sedan. Jag har sovit alldeles för länge, druckit alldeles för mycket kaffe och suttit alldeles för länge vid datorn. Men är man ledig så är man. Senare ska jag och Lillen åka till ridhus och trimma lite. Det börjar ju bli dags att utvärdera mål för året som gått och sätta nya för nästa år. Har ni gjort det? 
 
 
3
Josefin Sjö

Underbar bild!

Svar: Ja, visst är den så där krispigt härlig? :)
Åsa Foglé

Johanna Cagner

tänkte att du skulle få hjälpa till med några mål för oss :)

Svar: Ja visst! Det fixar vi :)
Åsa Foglé

Pixan

Visst är det härlit att för en gångs skull ha, nästan, all tid i världen!!? Inte behöva stressa eller sätta klockan (även om jag gör det ändå...) Skönt hinna rida innan hästen ska ut ju... ;)

Njut så länge ledigheten varar, å god fortsättning :)

Svar: Ja, verkligen underbart! Man behöver det någon gång ibland för att tanka på. Idag är också en sådan dag (!) och jag och hästen ska ut på en solig promenad snart, lovely!
Åsa Foglé