Fredagslistan

Dagens önskan: En fin lottovinst inför mitt besök på Eurohorse och GHS i morgon. Köpsuget tilltar. 
Dagens undran: Vad hände egentligen med Johan Palm? Och vart är Zlatans biografi som jag lånat av en vän och dessutom gärna vill läsa nu?
Dagens bästa: Än så länge mitt perfekt kokade ägg. 
Dagens väder: Grått. Urbota tråkigt. Det är typ inget väder. Bara grått. 
Dagens längtan: Jag längtar efter våren. Och efter vänner jag inte sett på länge. 
Dagens planer: Strax stallet, sen möte, ridning, kvällsjobb och sedan pizzanight med H. Det blir fint! 
Dagens vill ha: Materiellt, ett par gaitors, spirituellt lite själsro.
Dagens skratt: Nej, det har inte infunnit sig än, jag har ju precis vaknat. Kaffe först. 
Dagens roligaste mail: Non. 
Dagens lunch: Det kommer bli något i bilen idag. Vad vet jag dock inte än. 
Dagens låt: Här säger jag Timbuktu - Spring. Den växer för varje lyssning tycker jag.