Jag går inte isär när jag går med dig

Lillen är såklart fortfarande sjukskriven men ska nu börja en ny medicinkur idag då han har, som grädde på moset, fått mugg på samma onda fot. Säkert en reaktion på Compagelen, hörde om en annan häst som fått liknande. Men hoppas det hjälper så det försvinner nu. Mitt finger repar sig, men jag är fortfarande lite invalid. Tänk vad mycket man har fingrarna till, som man inte tänker på när de fungerar! Satt i alla fall på damen i onsdags och det gick bra, även om jag inte kunde böja hela fingret. Men är man nörd så är man! Och är man nörd så åker man till stallet en lördag kväll. Off I go, vi hörs!  
 
 
2
Ywonne

Åsa!
Är det du eller Winnerbäck som står för överskriften?
KoP ❤️️

Svar: Varken eller, det är Håkan. Den bäste.
Åsa Foglé

Lotta

Fy vad trist att det krånglar i allt elände. Själv blev jag glad som en lärk när de hade fyra vetflex för 50kr i en butik. Kommer bli ruinerad/ expert på att lägga hasbandage. Försöker intala mig att övning ger färdighet, men det är dyrköpt erfarenhet. Håller tummarna att ni snart är på banan igen.

Svar: Ja, men ni har ju verkligen haft er beskärda del och mer av skador och elände :/ Men du kommer bli proffs på bandage, ja! Tack snälla, jag håller tummarna för er också!
Åsa Foglé