asafogle @ Instagram

De senaste lediga dagarna har sett ut så här ungefär. I helgen var en vän som jag inte sett på länge här och hade bilen full med hästprylar till försäljning. Ett blått schabrak med matchande lindor från BR och ett bälte med bling fick stanna kvar hos mig. Inte så dumt! Har även tvättat och målat stall, läst en del, både Maja-Stinas debutroman och Pether Marknes bok och i like it a lot. Båda två. Dessutom har historia skrivits. Lillen har gjort sin premiärtur på kandar, både i skog och liten lätt jogg på banan. Och ja, inga konstigheter, det gick fint. Jäkla typiskt att jag inte bad vännen filma. Och tack till den andra vännen som lånar ut sitt kandar tills vi köpt ett eget! Idag jobbar jag igen, men innan dess ska jag rida. Om dryga två veckor startar vi igen i Lilla Edet. 
 
Förresten, om det är någon som vill köpa ett vitt Anna Scarpati-schabrak (dressyr, stl full) med beige och brun kant så kan ni maila mig på [email protected]
 
 
 
1
Maja-Stina

Gilla gilla gilla!