Borås Meeting, dag 1 - hur gick det?

Gårdagen flöt bra. Kom fram till Borås i god tid och hann ta både kaffe och macka och kolla in läget. Hade dagen till ära två medhjälpare som hjälpte mig fixa med allt. Och ridningen då? Jo, helt ok för att vara första starten för säsongen. Lillen gjorde allt han skulle, men det blev lite slätstruket. Idag önskar vi mer energi, tydligare variationer och lite mer ihop. Men känslan var ändå okej när jag tänker efter och inte så katasrofig som det kändes när jag var klar och hade tackat för mig. 
 
Idag debut i LA och dessutom första gången vi går två klasser på samma dag. Det blir spännande! 
 
2
Helly

Hejja er! Synd att jag inte kunde komma och supportra, men det kommer fler gånger.

Svar: Tack! Ja, det är klart det kommer fler gånger! T ex nästa helg åker vi till Grevagården! :D
Åsa Foglé

Miranda Kedbäck

Skönt att det gick bra! Hejar på er via equipe online senare idag :) Hur tycker du att det nya ridhuset är i underlag osv?

Svar: Ja och igår gick det ju ännu bättre! :D Jo, det var lite stumt i torsdags, bättre igår tyckte jag! :)
Åsa Foglé