Jag är tillbaka!

 
Hello! Här är jag igen, frisk, kry och inspirerad och taggad efter ännu ett gott tränignspass igår. Träningsplats var Kungälv så nu har Lillen även fått åka Tingstadstunneln, stackarn. Jag kan bara tänka mig hur bullrigt det måste varit. Men han var pigg och alert och gjorde ett riktigt bra pass. Plus för travjobbet, bakläxa på galopp och skritt. Vi fick även till "avancerad slängtrav". Det är inte alla som kan det! Men fick med mig bra verktyg att jobba med till nästa veckas pass. Och jag red hela passet i Stens Childeric. Jaha. Nu måste jag ha en sådan. Kosta vad det kosta vill. Hann även med lite vänhäng igår och fick lite snygga naglar. Lite glamour i dammet och pälsfällningen skadar väl inte. Och nu måste jag åka till stallet och ta Lillen på ett pass på linan, vi hörs igen!