Vi vilar

Min stjärna, min klippa och min glädje. Att man kan vara så förälskad i en häst. Jag är så glad och tacksam att jag har honom.
 
Fick åka hem från jobbet i torsdags eftermiddag pga av feber och har sen dess tillbringat all vaken tid i soffan. Idag känns det lite bättre, men fortfarande inte helt bra. Jag hade en plan att vara frisk idag, men den höll inte helt. Men i morgon, då ska jag vara frisk. Lillen har förvisso klätt av sig en sko i natt, så han får vila sig tills hovslagaren kommer på måndag. Carmen får också vila. Jag med. Alla får vila. Det behöver man ibland. 
 
 
1
Jan-Owe Lundberg

Härligt att du gillar hästen och tar väl hand om honom.

Svar: Åh, vad roligt att du kikar in här! Ja jag är verkligen så glad att jag köpte honom. Vi ska träna på Skålltorp 2/4 om du vill komma och se honom live in action :)
Åsa Foglé