Träning times two

Dubbel träning idag. I förmiddags var det hoppträning på Lyidon, vilken gick rätt bra faktiskt. Jag är inte alls lika rädd längre och vi börjar kompa bra. Jag känner mig hyfsat lugn inför kommande examen.
I eftermiddags åkte jag och Marillo iväg till Anette och tränade igen och j****r vad vi fick jobba. Arbetade med att korta steget och takten för att få ihop honom ännu mer. "Fortsätt sådär så kan du snart rida passage!" hejade Anette på. Jag tar det lite med en nya salt! På slutet gjorde jag ett par serpentiner i galopp och några längningar och fick tillslut en bra känsla och nya tips att ta med hem. Bra pass med andra ord!
2
Mikaela

Roligt att det gick bra! Vilket är Marillos favorit, hoppning eller dressyr? :)

Sara - En talanglös dressyrryttares bekännelser

Vad kul med två träningar! Jag är så avis att jag är grön i fejjan. ;-)