Fortbildningsdag!

I söndags var jag på ridlärar- och tränarkonvent i Varberg tillsammans med kollegor från hela södra Sverige. Under förmiddagen var tema hästens välmående och hållbarhet med föreläsning och många intressanta diskussioner och tankar. Efter lunch handlade det om psykologi, om hur man får andra att växa, bemötande, självkänsla och att skapa vi-känsla. Väldigt bra, även om jag satt med halvfeber och förkyldkänningar. Jag tycker att det där med psykologi och beteenden är ju väldigt intressant över huvud taget. 
Idag är det torsdag, det snöar igen (våren, var är du?) och jag ska åka på ett spännande möte. Det handlar om arbete och hästar, mer än så kan jag inte säga än. I nuläget är det annars många strängar på lyran igen. Igår var jag stand-in-ryttare åt sjuk kollega, fotade produkter som ska ut i webbutik snart, red och hade träning på kvällen. Jag gillar att ha mycket så länge jag har kontroll, och än så länge har jag det. Tror jag, haha. 
Vad gör ni idag?