Tretorn Falsterbo GT


Den populära ridstöveln från Tretorn har fått en uppföljare; Tretorn Falsterbo GT
. Det är den första ridstöveln som är fodrad med Gore-Tex och är både vattentät och ventileärrande. Utsidan är av mjukt och slitstarkt läder.
Malin Baryard, Jessica Kürten och eventuellt Meredith Michaels-Beerbaum kommer vara ambassadörer för stöveln som finns i butik i december och kommer att kosta ca 5 499 kr.

Källa: Equipage.se

Jag tycker designen är snygg och skulle kunna tänka mig ett par om plånboken tillät. Vad tycker ni?
8
Anders R

hmm påminner mer om en crossstövel ,

okej , men kanske är lite konservativ vad det gäller stövlar

Louise

Tack! Din blogg ser också trevlig ut! Lägger till den bland favoriterna! :)



Jag klämde på stövlarna i helgen, mycket trevligare än Advanced!

Ny förbättrad YKK dragkedja som inte kan jämföras med den på de tidigare modellerna. Och tryckknappen ska vara en som nästan fäster sig själv (den var inte på modellen jag såg eftersom de inte är klara med den än) och allt verkar bara bättre! :)

Kanske skriver ett inlägg om den senare om vad jag tyckte. ;)

Matilda

Jag gillar dem och har provat ett provex. Jag beställde ett par i augusti http://showjumper.blogg.se/2009/august/lite-fredagsshopping.html#comment



och nu vill jag bara ha dem! :D Så himla mjuka och sköna.

Caroline

Super snygga ridstövlar =), fast om jag skulle köpa sådana ridstövlar så är det inte så kul, för ingen skulle se mig att jag hade några såna.

Eftersom jag har mina hästar hemma i ett stall,där bara jag är.



Matilda

Hur kan man missa nåt så viktigt heheh!

Jeanette

jätte snygga =)

jag skulle vilja ha ett par, känns allitd bättre att köpa kvalitets saker, då har man ett problem mindre när man rider ;)

(att saker skaver eller går sönder)

Malin

Snygga! :)Länge tänkt köpa ett tar Tre Torn, men hört att dom går sönder ganska lätt, inge skoj när dom e så dyra... även om man får ett par nya....

Anonym

Ja de är jätte fina. Jag rider på Equality line anläggningen och där är det en tjej som har fått ett provexemplar som hon ridit med sen i sommras. Och det har hitills inte varit något fel på dom, utan är fortfarande lika fina! Och hela ;)