Årets sista fredag


Foto: Helly
Idag mår jag som en disktrasa, vilket jag även (av någon anledning?) lät alla på facebook veta. En vän frågade om det var en nyuppackad fräsch disktrasa eller en gammal urvriden som luktar surt. Det är det senare alternativet, jag är inte alls på banan. Jag är halvförkyld, halvfebrig och darrig. Men det hindrar inte mig från att sitta och fila på en ny idé, som jag än så länge komma hålla för mig själv. Det krävs lite planering och jobb för att sjösätta det hela.
Vädret har kammat sig och idag är det i riktigt fint. Solen lyser och det är helt vindstilla. Det gillar jag. Hästarna är ute och stallet är klart. Jag har ställt Highway på vintervila nu, men damen ska ridas senare.
4
Lina - Vinn HV Polo-schabrak från Hippoteket! AVSLUTAS 31/12

Så mycket fina bilder !



Krya på dig

Julia

Krya! Jag mår också som en disktrasa..

Lina - Vinn HV Polo-schabrak från Hippoteket! AVSLUTAS 31/12

SV: Jag tycker nog kvaliteten jag upplevt varit väldigt bra hittills, har ex använt västen i 4 år (vår, vinter, höst) och det kanske är tre fjädrar som åkt ur, men jag har inte provat så mycket andra märken. Tröjor och ridbyxor vet jag inte så mycket om, då jag inte har köpt så mycket KL där då jag tycker just de priserna är omotiverat höga som du skriver.



SV2: Sant! jag har ju inte tänkt ha mer än bell och tävla så småningom, så vill inte lägga ut pengar. dock kan jag tänka mig att köpare gärna ser att hästarna har livstidslicens, men har inte råd med det till två nu

Johanna Torudd

Fin blogg! :D