Onsdag


Det känns som att veckorna bara flyger iväg. Det är redan onsdag och jag hinner inte riktigt med. Vädret har varit underbart de senaste dagarna och jag hoppas det håller sig så länge det bara går. Vill inte alls ha vinter än. Lite höst och svalare är okej, men tjugo minus, nej tack. 
 
Lillen får vila sig veckan ut, sen kör vi igen. Ska även försöka komma iväg och löshoppa honom ett par gånger och sen hoppa in honom nu i höst. Jag vill att han ska göra ett varierat arbete och planen är att gymnastikhoppa honom minst varannan vecka framöver. Oh, det påminner mig om att jag måste köpa en hoppgjord till honom. Brorsans är way to lång. 
 
 
3
Jossan

Ååååh vilket fint träns!!! :o :D

Anders

Vädret har väl varit lite si och så här.
Men ikväll har det varit riktigt skönt, som man har saknat sköna kvällar denna sommar. I går kväll var det kyligt så vi red inomhus. Tufft pass som känns rejält idag.
Höst vill jag helst slippa. Men när man kommit in i den så är rätt okej. Men dom du sa -20 noooooo way.

Julia

Håller med dig angående vädret! O kul med hoppning!