Skottdagen


Idag bjuder jag på ovanligt kassa mobilbilder. Har precis linimentat mina onda ben. Herregud vad kallt det är just nu. Lite obehagligt faktiskt. Undrar om hästarna upplever det likadant...? Har ridit Lillen nu ikväll och han var så duktig. Jag är glad att jag tvingade ut mig själv, även om klockan är alldeles för mycket nu och jag måste äta kvällsmat och varva ner innan jag kan sova. Så nu väntar jag på mitt ägg ska bli klart, så blir det äggmacka och oboy sen. I morgon är jag ledig, då ska Tellan testa hackamore, eftersom hon inte får ha bett i munnen på några dagar pga utdragna vargtänder. Lillen får vila, för på fredag ska vi ha våran allra första lektion. Blir spännande. Nu kokar ägget, vi hörs i morgon!
4
Anonym

Sv. Grejen är ju att det inte står nått på boxarna.. Så finns ingen info nånstans. Utan en i personalen vet, men igår va han sjuk. Så det somr problemet. Borde ju stå nånstans vem som ska va i vilken hage.. Man vill inte chansa på allt. Har hänt förut att hästar som går i sjukhage hamnat i vanliga för att det inte står nått utan alla förväntas veta typ..

Stina

Och det var jag som skrev den förra kommentaren ;-)

Emilia

Åh va spännande! Håller tummarna :)

Matilda

Vad fina ni är!