Träna på en söndag

Nej, det är inte 1970-talet, även om det ser ut så, hehe. Jag gissar typ 2005, jag och Marillo. 
Ledig men uppe i ottan. Det med sovmorgonar är long gone nu för tiden. Idag ska jag minsann åka och hoppträna. Och med tanke på att jag både har fått jaga rätt på en transport att låna (eftersom min är paj) och jag hade kunnat ligga kvar i sängen så är ju det rätt ambitiöst för att vara dressyrtant, eller hur? Dessutom hoppade jag hemma förra helgen, när det inte blev någon träning hos Sussie. Rullade på en långsida med två bockar studs, 17 meter (4 språng) till räcke och 17,5 (ca, 4 språng) till bock. Syfte med det var flera hinder på linje, rida rakt och hitta rytmen. Gick väldigt bra, även om alla hinder ville bita honom lite först. 
 
2
Ywonne

Vad har hänt med transporten?

Svar: Bromsarna ligger på och låser hjulen, ska lämna in den nästa vecka. :/
Åsa Foglé

Sandra

Ambitiöst :) Duktig du är Åsa!

Svar: Ja ibland så är det ambitiöst! ;) Och roligt var det!
Åsa Foglé