Materiellt vill ha

     
 Bilder från Hippson
 
Mina hästar påstår att de vill ha varsitt träns och varsitt kandar av ovan visade märke och modell. Jag tackar inte heller nej, samtidigt som jag funderar på vad jag kan sälja eller vilken bank jag ska råna för att kunna köpa dem. Materiellt vill ha på hög nivå. Xtreme Design by Joanna Freme heter kollektionen från Schockemöhle. Sjukt snyggt och grymt att en tjej från Lerum designar åt ett av hästvärldens största namn! Men jag undrar.. ska inte spännena på kandarets nogrimma vara vända inåt..? 
 
Tillägg: FIck ett mail av Xtreme Horsemakeover där det tydligen är fel på prototypen på bilden och att alla spännen ska och kommer sitta i nacken. 
 
Idag då? Lillen, aka förväxt monsterponny, ska aktiveras på något sätt och det ska jobbas på ridskolan. Solen lyser och det verkar som att det blir en fin dag. Vi hörs hörni!