Framsida lår aktiverade

Igår var jag och mina kollegor och chef på BFK på Onyx i Borås för en kostföreläsning och träningspass. Väldigt inspirerande och roligt. Jag har ju en ambition att äta bättre och träna mer avsuttet både för att må bättre, känna mig starkare och bli en bättre ryttare. Men idag kan jag knappt röra mig. Alltså, jag har aldrig haft sån här träningsvärk som jag har i framsida lår. (Och då var det passet på grundnivå med "bara" kroppen som motstånd!) Övriga kroppen är så där lite skönt öm, men låren, jag är nästan lite rädd att de håller på att dö, haha. Jag vaknade flera gånger i natt av kramp när jag skulle vända mig och det gjorde så sjukt ont. Förut när jag skulle upp för trappan hände det igen. Smärta. Jag rör mig inte fort idag alltså. Och idag ska jag jobba och rida båda hästarna för imorgon är det tävling. Jag kommer behöva lift för att kunna sitta upp och framför allt av. Hur ska det gå? Fortsättning följer... 
1
Camilla

Åh sådär ont hade jag när jag fick för mig att testa Bodypump. Alltså mina lår var så ledsna att de helt enkelt gav sig när man gick = knäna vek sig. Att gå ner för trappor eller att försöka sätta sig ner på toa var fruktansvärt. Det höll i sig en vecka...