En del av Svensk hästrehab!

Hello lördag! Och hello ledig lördag! Jag har idag unnat mig en sovmorgon, ända till kl tio. Sen att jag vaknade av mig själv (alternativt en hungrig, gapig katt i mitt ansikte) vid åttatiden låter jag vara osagt. Jag somnade om och det viktigaste var att slippa ställa klockan. 
 
Idag kan jag stolt presentera mig som en del av Viveca Ewards nya verksamhet Svensk hästrehab! Vivi kommer att ha mottagning i Kungsbacka för behandling av både häst och ryttare, men också åka ut för att behandla och hjälpa fler hästar. Jag kommer att erbjuda inpassning av Equiband, lektioner i Equibodybalance samt dressyrträning och tömkörning med Equiband och det känns fantastiskt kul att vara få vara en del i detta och förhoppningsvis kunna hjälpa fler hästar till bättre funktion! 
 
Carmen har ju rehabiliterats med hjälp av Vivi's stora kunnande om hästens biomekanik och dessa metoder, i kombination med ett annat träningsupplägg än tidigre, vilket har gett ett väldigt lyckat resultat. Equiband (som är framtaget av veterinärer, fysioterapeuter, ryttare och tränare) och Equibodybalance används även stärkande och förebyggande, alltså inte bara i rehabiliterande syfte.
 
Titta gärna in på hemsidan ---> Svensk hästrehab och läs mer. Och jag kommer starta redan idag och jobba med två nya hästar, ska bli så roligt! 
 
 
1
Mor o far

Grattis o Lycka Till! Låter väldigt spännande! PoK 😘