Lazy sunday

Hello söndag! Har ni det bra? I fredags var jag med Lisa i Lilla Edet och fick se fina hästar och ryttare, även om jag inte kunde göra så mycket mer än att filma. Behövde aktivera mig, men det fick jag sota för igår när jag hade feber hela dagen istället. Jag tog nog ut mig lite för mycket, men det var roligt att få se lite tävling i alla fall. Egentligen skulle ju båda hästarna startat där, men vi får vänta till nästa år.
Har blivit av med gipset nu och innan dess fick jag det målat så fint av de här tre stjärnorna 🌟🌟🌟 Det var nästan så jag inte ville ta av mig det! Nu har jag istället en ortos som är avsevärt mycket lättare och luftigare och som jag dessutom kan ta av när jag ska duscha. Lite läskigt, men mycket lättare än att jobba med sopsäck och tejp för att skydda gips.
Jag tror dessutom att jag börjar förstå varför jag håller mig sysselsatt i vanliga fall. Mitt huvud håller liksom på att explodera av alla idéer (som såklart är oehört briljanta, om ni frågar mig😁) jag får hela tiden nu när jag sitter still mest hela tiden. Jag har ju någon slags kreativ sida också och om jag inte hade varit så gammal och talanglös i naturvetenskapliga ämnen hade jag nog velat bli ingenjör och hitta på massa smarta lösningar för människor. Och smarta lösningar för världen.
Fast nu ska jag äta frukost, ha en fin söndag hörni! 
 
 
1
Angelica Wåhlin

Vad skönt att åtminstone bli av med gipset :)

Svar: Jaa, verkligen! 🙏🏼Det var ju bara så otympligt och tungt!
Åsa Foglé