Skritta


Igår började jag skritta Marillo igen.
Eftersom jag var sen till stallet och det redan hade blivit mörkt fick jag göra det i ridhuset, vilket är sådär kul. Men det var skönt att komma upp på farbrorn igen, känns som det var en evighet sen, fastän det bara är drygt två veckor. Han kändes som vanligt iallafall. Så nu skrittar vi två veckor och sen känner vi på traven och ser om behandlingen gav något resultat.

Nu ska jag sätta mig med mina böcker igen. Har läst ut Pedagogik för ridlärare och tänkte skriva ett pedagogiskt ställningstagande kring hur jag vill vara i min yrkesroll som ridlärare. Dags att plocka fram hjärncellerna!

Hoppas ni får en skön tisdag i detta fina väder!
6
Jenny Persson

Åh, jag hoppas verkligen att behandlingen ger resultat! Håller tummarna så mycket jag kan :) Kram

Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Sv: Ingen av de jag vill offra har söm i sidorna så det skulle bli jättekonstingt att öppna dem där, sen tror jag att de är för låga i midjan för att det ska funka ändå, jag kommer visa halva rumpan! ^^

Ulle

Härligt att vara igång igen! =)

Mia

Tack för jublet om huset <3! Snart blir det läge att komma ut för en kopp kaffe i uterummet :D!



Du har rätt, en liten paus under denna mörka period är nog bara bra för motivationen. Hade en tanke att hinna komma ut i lydnadklass 2 i december, men jag avvaktar nog med det, så man inte pressar sig själv (eller hunden) för mycket :).

Brusella

Fin blogg !

All bra idag ? :)



Följa varandra med bloglovin ? :)

ulle

Promenad och bad är inte fy skam det heller! =) Hagarna är ju allt annat än härliga nu.. =(