En liten Dagens

Dagens humör: Bra och det tackar jag det underbara vädret för. 
Dagens utseende: Brun piké från Pikeur, bruna ridbyxor från Horze, blå strumpor från KL, svart fleecetröja från H&M, svart dunväst från H&M och blå snug från Musto. Och pannband från KL.
Dagens känsla: Beslutsångest.
Dagens irritation: Beslutsångesten.
Dagens roligaste: Att kunna rida utomhus i solen!
Dagens önskan: Att någon kunde bestämma åt mig.
Dagens borde: Plugga och städa.
Dagens beroende: Kexchoklads minirutor.
Dagens materiella vill ha: I ridväg - Cavallos Piaffe Plus
Dagens nedräkning: Om en vecka från i morgon gör jag examen. Och om tre kvart börjar jag jobba. Och i morgon åker jag och tränar för Anette igen.
Dagens vårtecken: Bilen har fått på sig sommardäcken!
Dagens låt: Erik Hassle - Stay away

6
Emilia

Sv: håller med ;)

Maria

Sv: O me like to :) Hehe "bara" 2500kr :P Rena kapet!

Jolin

Mariefred Sessions ♥

Sara - En talanglös dressyrryttares bekännelser

SV: Haha, ja, den är ascool - jag får bara försöka hänga med i svängarna. ;-)



Gud vad läskigt med bara en vecka till examen. Jag har en dryg termin kvar men har redan panik. Förstår att du har svårt att välja vad du skall göra!

Jenny Persson

Woops, den snodde jag ;)

Mikaela

Det verkar som om du haft en bra dag idag :D



Sv: Hoppningen gick superbra! Helt förvårnad.. Tyvärr fick jag det inte på film. Men om det blir klubbhoppning så ska syrran allt få filma ;)