8 anledningar som gör iPhonen till en stallpryl


Man kan:
  • Lyssna på radion/Spotify/iPoden när man mockar/fixar foder/gör iordning häst/bygger hinder/BioLightar/rider eller vad man nu gör.
  • Kolla vad det ska bli för väder för täckesplanering.
  • Använda som ficklampa när man ska hämta hästarna i kolsvart hage.
  • Blogga.
  • Ta bilder till bloggen.
  • Använda som vattenpass när man ska sätta upp hylla.
  • Använda olika appar för att hitta ridövningar när inspirationen lackar.
  • Ringa en vän när man står och mockar och vill ha sällskap.
Jag kan inte vara utan mitt lilla äpple!
4
Anders R

Tack !

Detta ger mig än mer anledning att skaffa mig en Ilur 4s lite senare nästa år. blev impad av den när en vän fic en från jobet, Var verkligen skeptisk i början men är nu helt såld på den.

Sandra

Jag håller helt och hållet med dig!

Emma

Bra anledningar, kanske man skulle önska sig en sån av tomten ändå?!! Funderar bara lite på hur den håller om någon av mina klåfingriga hästar skulle få tag i den och bestämma sig för att kvalitetstesta den... :O ;)

Emilia

Håller med! Dock har jag ingen iphone men en andorid :)