Dan för dan

Nu är det inte långt kvar. Vi har genrepat, Lillen är badad och grejerna är putsade och packade. Jag kan inte riktigt fatta att det som jag har förberett under ett år faktiskt ska hända i morgon. Starttiden är 10.00 och vi ska ge gärnet. Idag fick jag en bra känsla. Den ska finnas kvar i morgon. Wish me luck!
7
Helena

Stort lycka till! :D

Svar: Tack! :))
Åsa Foglé

Anna

Underbart roligt! Ha så kul! Försök ha kul! Kram

Svar: Det ska jag, absolut! Hoppas jag ;) Kram!
Åsa Foglé

Helly

Hejjahejja från Stockholm! Ni kommer briljera!

Svar: Yay, håll tummarna! :D
Åsa Foglé

linda

LYCKA TILL

Svar: Tack! :))
Åsa Foglé

Anna

Och det gick bra idag?

Svar: Inlägg is coming up! ;)
Åsa Foglé

Anders

Ger en lyckospark. (om än kanske lite sent på helgen)

Svar: Tackar! :)
Åsa Foglé

Camilla

Sv: tack och tack :)
Jag är jätteglad -och väldigt överraskad, vi var ju inte direkt optimalt förberedda.
Hur blev kritiken för er? Jag hörde inte mer än slutsiffran tyvärr (hörde inte ens min egen bedömning utan fick läsa den på pappret sen).

Svar: Roligt! Ni ska inte med till Tingsryd då? En månad att bli optimala så lär du kvala :)Den var okej, han blev lite för låg i formen och låg på lite för mycket stundtals, men jag är nöjd ändå, även om jag hade velat upp till 70-strecket. Håller med, högtalarna var inte i bästa skick, framför allt inte när det regnade så.
Åsa Foglé