God morgon söndag!

När vintern fortfarande var vinter
Det håller på att ljusna ute. Jag vara nere i stallet vid sju och gav hästarna mat och ska ner nu igen för att släppa ut dem och göra iordning. Även om jag är galet morgontrött är det alltid skönt att komma upp tidigt. Jag har redan plockat lite och satt på en tvättmaskin. Sånt där som jag aldirg hinner när jag jobbar. Har även druckit kaffe (såklart), ätit äggmacka, försöker framgångslöst lära kattungen att inte vara på bordet och har sällskap av en musikdokumentär om 80-talet och MTVs genombrott på tvn. Rätt så gemytligt ändå. Vi hörs senare!
1
Johanna Cagner

Har du provat med en vattenspruta på katten. Fungerar ofta kanon
:)

Svar: I know, har dock inte provat än. Men jag ska nog göra det. Okej att han är på bordet, men när han är och trajjar på spisen med touchknappar känns det inte helt säkert :s
Åsa Foglé