Tillbaka till verkligheten

Lillens sommarvila är slut, igår fick han skor på runt om och idag gick han en lten stund på tömmen som mjukstart. Intresserad och alert, det bådar gott. Ska bli så kul att få börja rida ordentligt igen. Och det är inte långt kvar till championatet nu. Planen är att konditions- och styrketräna två dagar i veckan och "finlira" två dagar i veckan. Dessutom måste jag själv konditions- och stryketräna för att orka ännu bättre. Jag måste hinna få in det i schemat på något sätt. Nästa vecka börja jag jobba igen. Varför har inte dygnet fler timmar? 
1
Anna

När och var skulle du visa Lillen nu igen?
Så roligt för er att träna inför det.

Sv: Japp, det blir slut efter 4-5 års bloggande. Det blir ett annat format och tror det blir bra :) Men...jag hoppas du fortsätter länga än så jag får följa er :)

Svar: Det är den 26 augusti, så det är verkligen snart. Börjar bli lite nervös, haha! Men det är kul också :))
Du får pssta om du gör en privat, vill ju veta hur det går för dig och Fiéri! Och vad kul att du vill stanna här, jag fortsätter ett tag till!
Åsa Foglé