Onsdag


(Vi jobbar på egopicsen)
Jag är tillbaka.
Måndag var verkligen all work and no play, både på "vanliga" jobbet och på ridskolan. Åkte hemifrån 6.40 och kom tillbaka strax efter 23. Dock hade det blivit ett litet missförstånd om ridskolan, då är det tur man har grannar och stallkompisar som kan hjälpa med hästarna! Igår jobbade jag också dag och sedan hem för att "jobba" hemma. Det blev inte mycket tid över för bloggen helt enkelt. Idag gör jag min sista tur på schema som personlig assistent och det är med blandade känslor. Det känns vemodigt, för jag trivs bra med det. Samtidigt känns det jättekul att få börja jobba på ridskolan "på riktigt", inte bara någon kväll i veckan. Det är ju det jag är utbildad till nu. Men jag kommer gå in och timvikariera som pers. ass när jag kan. Det vill jag. Hörni förresten, vill ni se film från Gråbo i söndags?
4
Johanna Cagner

Klart vi vill se film :)

Helly

Det är väl klart vi vill se film!

Och apropå film, finns nu några snuttar på mig och battisen på min blogg. Inte så tävlingsdressaaaaage kanske, men skoj hade vi!

Nina

Klart att vi vill se filmen! :)

Emilià

Ja film!! Kul :)